logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of bel voor een gratis vergelijking.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of vergelijk energietarieven met de Mijn Groene Energie vergelijker.

Energie.be klantendienst contacteren: alle gegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
Energie.be contact

Om contact op te nemen met Energie.be, is er een Energie.be contactformulier beschikbaar op de website. De hele dienstverlening van deze leverancier verloopt online, waardoor er geen telefoonnummer is. Verder is Energie.be ook actief op Facebook en Instagram. Mocht je een e-mail willen sturen, kan dat naar [email protected].

Klantendienst Energie.be contact

Met de klantendienst van Energie.be contact opnemen kan slechts op een beperkt aantal manieren. Door de volledige online dienstverlening van deze leverancier zijn er enkel online contactmethoden. In de tabel hieronder zijn de enkele contactgegevens van de Energie.be klantendienst weergegeven.

Hoe Energie.be contacteren?
ContactmethodeContactgegevens
Contract opzeggen en overstappen*
ContactformulierEnergie.be contactformulier
Social mediaFacebook en Instagram

*Telefonische dienstverlening beheerd door Mijn Groene Energie (by CallMePower), een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.

Voor urgente vragen is het aan te raden om via het contactformulier met de klantendienst van Energie.be contact op te nemen.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of bel voor een gratis vergelijking.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of vergelijk energietarieven met de Mijn Groene Energie vergelijker.

Energie.be telefoonnummer

Doordat de dienstverlening van Energie.be geheel online verloopt, is er geen Energie.be telefoonnummer beschikbaar. Voor alle vragen over deze energieleverancier of bij problemen, zal je via één van de online mogelijkheden met Energie.be contact op moeten nemen. Daarnaast is er ook een klantenzone beschikbaar waar het mogelijk is om je energiecontract online te beheren.

Energie.be e-mailadres

Naast het bovenstaande contactformulier is de klantendienst van Energie.be ook te bereiken per e-mail. Het is echter aan te raden om gebruik te maken van het contactformulier, ook voor het doorsturen van documenten. Na het versturen van dit formulier zal je een antwoord van de Energie.be klantendienst ontvangen per e-mail.

Indien je toch liever direct met Energie.be contact opneemt, kan dat via het e-mailadres van de klantendienst. Vermeld in dit geval wel je volledige naam en eventuele klantnummer. Op deze manier zal de klantendienst sneller een oplossing kunnen vinden.

Het Energie.be e-mailadres is: [email protected].

Hoe Energie.be verhuis doorgeven?

Het regelen van een verhuis kan een heel gedoe zijn. Je moet met een groot aantal zaken rekening houden en meerdere contracten moeten worden overgezet naar je nieuwe adres. Het regelen van een Energie.be verhuis is gelukkig erg gemakkelijk en is snel geregeld. Het doorgeven van een verhuis bij Energie.be kan via de online klantenzone. Hier is het mogelijk om een adreswijziging door te geven.

Daarnaast zal je ook het energieovernamedocument moeten uploaden of doorsturen aan de klantendienst.

Energie.be overnamedocument

Met het Energie.be overnamedocument neem je de energiemeters over en worden de actuele meterstanden genoteerd. Daarnaast zal je ook de EAN-codes van de energiemeters op moeten schrijven. Deze codes zijn te vinden op je energiefactuur of op de zijkant van de energiemeter op een metalen plaatje.

Het Energie.be overnamedocument zal je in het totaal twee of vier keer in moeten vullen, afhankelijk van je energiecontracten. Het document moet worden ingevuld voor aardgas en / of elektriciteit, zowel in de nieuwe als oude woning.

Zodra het document volledig is ingevuld en ondertekend is door beide partijen, kan je het overnamedocument doorsturen naar de Energie.be klantendienst. Dit kan zeer gemakkelijk via het contactformulier of het e-mailadres welke bovenaan deze pagina zijn weergegeven.

Na het doorsturen van het Energie.be overnamedocument is het aan te raden om de papieren versie nog enige tijd te bewaren. Het overnamedocument geldt namelijk als officieel bewijs van de meterstanden op het moment van overdracht, mocht hier in de toekomst onenigheid over ontstaan.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of bel voor een gratis vergelijking.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of vergelijk energietarieven met de Mijn Groene Energie vergelijker.

Contract Energie.be opzeggen

Het opzeggen van een Energie.be contract kan altijd en is geheel kosteloos. Let echter wel op dat als je minder dan zes maanden klant bent geweest bij deze leverancier de abonnementskosten voor zes maanden in rekening worden gebracht. Na de zevende maand gebeurt dit pro rata.

Een contract bij Energie.be opzeggen kan door een nieuw contract af te sluiten bij een andere energieleverancier. Vervolgens zal je nieuwe leverancier het contract bij Energie.be opzeggen en worden de meterstanden opgevraagd.

Let wel op dat Energie.be op dit moment enkel actief is in Vlaanderen. Bij een verhuis naar Wallonië, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest of het buitenland, zal je het contract zelf op moeten zeggen. Contacteer hiervoor de klantendienst van Energie.be.

Overstappen naar een andere energieleverancier? Bekijk alle energieleveranciers in België voor een overzicht van het aanbod.

Hoe Energie.be klant worden?

Klant worden bij Energie.be is zeer gemakkelijk en kan op elk moment. Een energiecontract met deze leverancier aangaan kan door op de website van Energie.be al je persoonlijke gegevens in te vullen, zoals je verbruik en adres. Vervolgens zal je een voorstel ontvangen waarmee je akkoord kunt gaan. Zodra je akkoord bent gegaan met dit voorstel, zal Energie.be de overstap in gang zetten en je oude energieleverancier op de hoogte brengen.

Bekijk de Energie.be tarieven om erachter te komen of deze energieleverancier aantrekkelijk is voor jouw situatie.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of bel voor een gratis vergelijking.

logo energie.be
logo energie.be

Word nu klant bij Energie.be (Officiële partner)

Sluit direct een contract af bij Energie.be of vergelijk energietarieven met de Mijn Groene Energie vergelijker.

Mijn Energie.be klantenzone

Doordat de dienstverlening bij Energie.be volledig online verloopt, is het goed om te weten dat deze energieleverancier een uitgebreide klantenzone heeft waar je je energiecontract zelf, online kunt beheren. In de Mijn Energie.be klantenzone is het onder andere mogelijk om:

  • een verhuis door te geven;
  • de voorschotfacturen aan te passen;
  • persoonlijke gegevens aan te passen;
  • facturen in te zien.

De Energie.be klantenzone zorgt ervoor dat het minder vaak nodig is om met de klantendienst van Energie.be contact op te nemen. Om in te loggen bij Mijn Energie.be, ga je naar de Energie.be inlogpagina.

Energie.be ervaringen Om er zeker van te zijn of energieleverancier Energie.be de juiste keuze is, heeft Mijn Groene Energie een overzicht gemaakt met Energie.be reviews.

Energie.be klantenzone werkt niet, wat nu?

Het kan voorkomen dat de Energie.be klantenzone niet werkt. Voordat je met Energie.be contact opneemt, is het aan te raden om eerst te achterhalen of het mogelijk is om in te loggen op een andere manier.

Probeer bijvoorbeeld in te loggen via een andere internet browser, zoals Chrome of Firefox. Bekijk ook of het wel lukt om in te loggen op een ander apparaat. Het kan namelijk voorkomen dat de systeemvereisten van de browser of het apparaat niet voldoende zijn. Indien dit het probleem niet oplost, kun je met de klantendienst van Energie.be contact opnemen via de gegevens bovenaan deze pagina.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 14 stemmen vond de informatie nuttig.