Advies- en informatiedienst energie (Gratis dienst)

Bel voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

Advies- en informatiedienst energie (Gratis dienst)

Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Wase Wind contact klantendienst: overzicht alle informatie

Geactualiseerd op
minuten lezen
Wase Wind contact

De klantendienst van Wase Wind is telefonisch te bereiken op 03 707 19 01 van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00. Buiten deze tijden kun je een bericht achterlaten via het Wase Wind contactformulier of een e-mail sturen naar [email protected]. Verder is de leverancier actief op Twitter en Facebook.

Wase Wind contact overzicht

De Wase Wind klantendienst is op een aantal manieren te bereiken. Het is bij Wase Wind altijd mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantendienst, ongeacht het gekozen energiecontract. Daarnaast hebben alle klanten ook toegang tot de online contactmogelijkheden van de klantendienst.

In de tabel hieronder zijn de belangrijkste Wase Wind contactgegevens weergegeven.

Hoe Wase Wind contacteren?
ContactmethodeContactgegevens
Wase Wind telefoonnummer03 707 19 01
Contract opzeggen en overstappen*
ContactformulierWase Wind contactformulier
Social mediaTwitter en Facebook

*Telefonische dienstverlening beheerd door Mijn Groene Energie (by CallMePower), een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Voor urgente zaken, zoals foutieve facturen of betalingsproblemen, is het aan te raden om gebruik te maken van het Wase Wind telefoonnummer. Bij minder urgente problemen of vragen kun je gebruik maken van de online contactmogelijkheden.

Openingsuren Wase Wind klantendienst

De Wase Wind klantendienst is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00 uur. In het weekend en op feestdagen is de klantendienst gesloten. Het is uiteraard wel mogelijk om een bericht achter te laten via het contactformulier of in te loggen in de klantenzone.

Wat is het Wase Wind e-mailadres?

Voor vragen of het doorsturen van documenten is het ook mogelijk om direct contact op te nemen met het Wase Wind e-mailadres. Via het contactformulier zal je ook een reactie per e-mail ontvangen van de klantendienst, waardoor deze contactmethode de voorkeur heeft. Voor het doorsturen van documenten zal je wel gebruik moeten maken van het e-mailadres.

Het Wase Wind e-mailadres is: [email protected].

Vermeld bij het versturen van een e-mail aan de klantendienst altijd je volledige naam en eventuele klantnummer. Op deze manier zal de klantendienst van Wase Wind sneller tot een oplossing kunnen komen.

Hoe Wase Wind verhuis regelen?

Een Wase Wind verhuis kun je tot maximaal zeven dagen na de verhuisdatum doorgeven aan deze leverancier. Het doorgeven van je verhuis doe je door middel van het energieovernamedocument. Zodra je verhuis is verwerkt zal je een bericht ontvangen van de Wase Wind klantendienst.

Advies- en informatiedienst energie (Gratis dienst)

Bel voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

Advies- en informatiedienst energie (Gratis dienst)

Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Wase Wind overnamedocument

Door middel van het Wase Wind overnamedocument breng je deze leverancier op de hoogte van je verhuis. In het overnamedocument dien je de actuele meterstanden op het moment van overdracht en de EAN-codes van de energiemeter te noteren. Deze codes zijn te vinden op de zijkant van de energiemeter of op je Wase Wind factuur.

Vervolgens moet het document worden ondertekend door zowel de oude als de nieuwe bewoners van de woning. Hierna kun je het document opsturen naar het bovenstaande Wase Wind e-mailadres.

Het is aan te raden om het Wase Wind overnamedocument tot enige tijd na je verhuis te bewaren. Dit document is namelijk het officiële bewijs van de meterstanden op het moment van overdracht, mocht hier op een later moment onenigheid over ontstaan.

Wase Wind verhuis en klant worden

Wase Wind klant worden kan enkel als je ook aandeelhouder bent geworden. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om klant te worden bij deze leverancier door een klantenstop. Het is niet meer mogelijk om een aandeel te kopen of een nieuw energiecontract af te sluiten bij deze leverancier.

Bekijk de beschikbare energieleveranciers en stap over! Bekijk het overzicht met alle beschikbare energieleveranciers in Vlaanderen.

Contract Wase Wind opzeggen

Consumenten en kmo’s kunnen in België geheel vrij veranderen van energieleverancier. Ook bij vaste energiecontracten en als de looptijd van het contract nog niet is afgelopen, kun je vrij overstappen naar een andere leverancier. Hiervoor dien je enkel een nieuw energiecontract af te sluiten bij een andere energieleverancier.

In het geval dat je gaat verhuizen naar een regio waar Wase Wind niet actief is, zoals Wallonië of het buitenland, zal je het Wase Wind contract wel op moeten zeggen. Hiervoor zal je met de klantendienst van Wase Wind contact op moeten nemen.

Veranderen van energieleverancier? (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie om gratis over te stappen naar een groene energieleverancier.

Veranderen van energieleverancier?

Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Mijn Wase Wind klantenzone

Net zoals bij de meeste energieleveranciers, is het mogelijk om bij Wase Wind je energiecontract te beheren in de online klantenzone. In de Mijn Wase Wind klantenzone kun je meerdere gegevens betreffende je energiecontract zelf aanpassen en inzien. Door de Mijn Wase Wind klantenzone is het minder vaak nodig om met de klantendienst contact op te nemen.

Mijn Wase Wind heeft onder andere de volgende functionaliteiten:

  • historiek energieverbruik inzien;
  • energiefacturen en saldo inzien;
  • informatie over je energiecontract, aandeel en meter;
  • de huidige energietarieven van Wase Wind.

Mijn Wase Wind inloggen Bij Mijn Wase Wind inloggen? Ga naar de Mijn Wase Wind inlogpagina.

Hoe aanmelden bij Mijn Wase Wind?

Alle klanten van Wase Wind hebben toegang tot de online klantenzone en kunnen gratis een account aanmaken. Het aanmaken van een Mijn Wase Wind account kan door middel van de inlog- en controle code die je hebt ontvangen per e-mail.

Zodra je een account hebt aangemaakt, kun je op elk moment en vanaf elk apparaat inloggen in Mijn Wase Wind. De inlogcode die je nodig hebt om in te loggen is ook terug te vinden op de facturen.

Wat als Mijn Wase Wind niet werkt?

Het kan voorkomen dat Mijn Wase Wind niet correct werkt. In de meeste gevallen zal dit worden veroorzaakt door een slechte internetverbinding of problemen met het apparaat waarmee je probeert in te loggen.

Het is aan te raden om te controleren of de internetverbinding goed werkt en het apparaat dat je gebruikt voldoet aan de systeemvereisten. Probeer in te loggen met een ander apparaat en gebruik ook een andere internet browser, zoals Google Chrome of Firefox.

Indien dit het probleem niet heeft opgelost, is het aan te raden om met Wase Wind contact op te nemen. Dit kan met de contactgegevens die bovenaan deze pagina zijn weergegeven.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 63 stemmen vond de informatie nuttig.