EnergyVision contact klantendienst: overzicht informatie
De klantendienst van EnergyVision is telefonisch te bereiken op 09 38 38 296. Dit telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur. Het e-mailadres van EnergyVision is [email protected] en er is ook een contactformulier beschikbaar op de website.
EnergyVision contact klantendienst
EnergyVision is actief als energieleverancier, installateur van zonnepanelen en aanbieder van een laadpas in Vlaanderen. Het bedrijf is op een aantal verschillende manieren te bereiken. In het overzicht hieronder zijn alle gegevens van de EnergyVision klantendienst weergegeven.
Contactmethode / reden contact | Contactgegevens |
---|---|
EnergyVision telefoonnummer | 09 38 38 296 |
Contract opzeggen en overstappen* | |
Online contactformulier | EnergyVision contactformulier |
E-mailadres | [email protected] |
*Telefonische dienstverlening beheerd door Mijn Groene Energie (by CallMePower), een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.
Vragen of advies ontvangen?
Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).
Vragen of advies ontvangen?
Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
EnergyVision gratis telefoonnummer
Bij het EnergyVision telefoonnummer betaal je het zonale tarief. Dit is dus geen betalend nummer, maar het bellen van deze leverancier kost wel belminuten uit je abonnement. Het contacteren van de klantendienst per e-mail, het contactformulier of social media is uiteraard geheel gratis.
Openingsuren EnergyVision klantendienst
De klantendienst van EnergyVision is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. In het weekend en op feestdagen is de klantendienst gesloten.
Buiten de openingsuren is het uiteraard wel mogelijk om een bericht achter te laten via het contactformulier of om een mail te sturen. Je zult binnen uiterlijk een paar werkdagen een reactie ontvangen. Bovendien hebben alle klanten toegang tot de MyEnergyVision online klantenzone, waar je veel informatie over je contract terug kan vinden.
EnergyVision e-mailadres en contactformulier
Voor het stellen van minder urgente vragen of het doorsturen van documenten is de klantendienst van EnergyVision per e-mail en contactformulier te bereiken. Na het invullen van het contactformulier ontvang je uiterlijk een paar werkdagen later een reactie per e-mail.
Het is ook mogelijk om direct met de klantendienst per e-mail contact op te nemen. We raden je aan om in de mail in ieder geval de volgende gegevens te vermelden zodat je snel kan worden geholpen:
- Volledige naam
- Telefoonnummer
- Klantnummer
- Uitgebreide toelichting van je probleem, inclusief benodigde documenten
Het e-mailadres van de EnergyVision klantendienst is: [email protected].
EnergyVision klant worden telefoonnummer
Om klant te worden bij EnergyVision kan je telefonisch contact opnemen met de klantendienst via: 09 38 38 296. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur. Via deze lijn kun je informatie krijgen over de verschillende producten en diensten die EnergyVision aanbiedt, waaronder de gratis zonnepanelen. Neem contact op met Mijn Groene Energie voor het vergelijken van alle contracten: 02 586 05 91.
EnergyVision verhuis
Als je gaat verhuizen zal je dit op tijd moeten doorgeven aan EnergyVision. Let op dat als je naar Brussel, Wallonië of het buitenland gaat verhuizen het niet mogelijk is om klant te blijven. In dit geval zal je het contract moeten opzeggen via de klantendienst.
Het is aan te raden om in ieder geval één maand van tevoren je verhuis door te geven aan de klantendienst. Geef in ieder geval deze gegevens door:
- De EAN-codes van je meters
- Je nieuwe adres in Vlaanderen
- Exacte verhuisdatum
Deze gegevens kan je naar de klantendienst mailen op: [email protected].
Overnamedocument EnergyVision
Om de energiemeters van je oude woning over te dragen aan de nieuwe bewoners en de exacte meterstanden met EnergyVision te delen, zal je het energieovernamedocument in moeten vullen. In het EnergyVision overnamedocument dien je de meterstanden en de EAN-codes van de energiemeters te noteren. Deze codes zijn te vinden op de zijkant van de energiemeter en beginnen in België altijd met 54.
Na het invullen van alle gegevens, dienen de nieuwe en de oude bewoners het document te ondertekenen. Vervolgens kun je het EnergyVision overnamedocument per e-mail sturen naar deze leverancier via het bovenstaande e-mailadres.
Vragen of advies ontvangen?
Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).
Vragen of advies ontvangen?
Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Tip: bewaar EnergyVision overnamedocument
We raden je aan om het ondertekende overnamedocument van EnergyVision in ieder geval één jaar te bewaren. Dit document geldt als officieel bewijs voor de meterstanden op je verhuisdag en kan daarom onenigheid op een later moment voorkomen.
Contract EnergyVision opzeggen bij verhuis
In België kan je als consument op ieder moment overstappen naar een andere energieleverancier, zonder dat je hier een opzegvergoeding voor moet betalen. Ook de contracten van EnergyVision zijn gratis opzegbaar, met een opzegtermijn van één maand. Als je niet tevreden bent met de diensten van EnergyVision, kan je overstappen door een contract aan te gaan bij een andere leverancier.
Bij een verhuis is het altijd aan te raden om de energietarieven te vergelijken op basis van het jaarlijkse energieverbruik van je nieuwe woning. Bekijk niet alleen de EnergyVision tarieven, maar vergelijk het volledige aanbod in Vlaanderen.
Tevreden over EnergyVision?
Laat een EnergyVision review achter of bekijk beoordelingen van andere klanten.
MyEnergyVision klantenzone
EnergyVision stelt een online klantenzone beschikbaar voor al haar klanten. Bij de aanvraag van je contract ontvang je een e-mail om een account aan te maken bij de MyEnergyVision klantenzone. Inloggen kan met je klantnummer en het wachtwoord dat je zelf hebt gekozen. Je klantnummer is terug te vinden in je e-mail en op de energiefactuur.
In de MyEnergyVision klantenzone kun je onder andere de volgende zaken regelen:
- Factuurbeheer: Je kunt zowel je maandelijkse facturen als je jaarafrekeningen inzien en downloaden. Dit maakt het eenvoudig om je energieverbruik en bijbehorende kosten te monitoren.
- Productiegegevens van zonnepanelen: Als je zonnepanelen hebt, kun je in de klantenzone gedetailleerde informatie vinden over de energieproductie van je installatie. Dit omvat hoeveel elektriciteit je zonnepanelen opwekken, wat helpt bij het volgen van je groene energieopbrengst.
- Persoonlijke gegevens en contractbeheer: De klantenzone biedt toegang tot je contractinformatie, inclusief je tariefplan. Je kunt ook je persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen indien nodig.
- Betaalstatus en voorschotten: Je hebt de mogelijkheid om de status van je betalingen te controleren en eventueel je voorschotbedragen aan te passen.
MyEnergyVision inloggen
Inloggen bij de MyEnergyVision klantenzone? Ga naar de MyEnergyVision inlogpagina.
EnergyVision klantenzone telefoonnummer
Voor problemen met de klantenzone zijn er geen speciale contactgegevens beschikbaar. Je kunt contact opnemen met het algemene telefooonnummer van EnergyVision (09 38 38 296) of een bericht achterlaten via het contactformulier. Selecteer als onderwerp “Ik heb een vraag over het MyEnergyVision portaal” en een medewerker zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
MyEnergyVision werkt niet: wat nu?
Het kan voorkomen dat de MyEnergyVision klantenzone tijdelijk niet werkt, bijvoorbeeld door gepland onderhoud. Als de website werkt, maar het niet lukt om in te loggen, is het aan te raden om het op een later moment weer te proberen. Indien het probleem zich blijft voordoen, kan je de volgende stappen doorlopen:
- Controleer je internetverbinding.
- Update je browser.
- Wis je browsercache en cookies.
- Probeer een andere browser of apparaat.
- Schakel browserextensies uit.
Als de bovenstaande tips het probleem nog steeds niet oplossen, raden we je aan om een bericht te versturen via het contactformulier.
Vragen of advies ontvangen?
Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).
Vragen of advies ontvangen?
Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.