gas en elektriciteit
contact

Adviesdienst energie (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

gas en elektriciteit
contact

Vragen over energie?

Laat je gratis terugbellen door een energie-expert van Mijn Groene Energie voor hulp of advies.

Bolt Energie contact klantendienst: alle contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
Bolt Energie contact

Om energieleverancier Bolt telefonisch te bereiken, kun je bellen naar +32 28 99 33 00. Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00. Buiten deze tijden heb je de optie om een e-mail te sturen. Hiervoor kun je Bolt contacteren op mailto:[email protected].

Bolt Energie Contact overzicht

Energieleverancier Bolt is op meerdere manieren te bereiken, zowel on- als offline. De beschikbare contactmethoden zijn afhankelijk van de voorwaarden in het gekozen contract. Enkel bij het Bolt contract is het mogelijk om gebruik te maken van het Bolt telefoonnummer.

In de tabel hieronder zijn de belangrijkste gegevens van de Bolt Energie klantendienst weergegeven.

Bolt Energie contact overzicht
ContactmethodeContactgegevens
Bolt telefoonnummer+32 28 99 33 00
Contract opzeggen en overstappen*
Bolt e-mailadres[email protected]

*Telefonische dienstverlening beheerd door Mijn Groene Energie (by CallMePower), een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Indien je hebt gekozen voor het Bolt Go of Bolt Online contract, zal je via het bovenstaande e-mailadres met Bolt Energie contact op moeten nemen.

Is het Bolt telefoonnummer gratis? Bij het Bolt telefoonnummer betaal je het zonale tarief. Bolt bellen is dus niet geheel gratis en de kosten hangen af van de voorwaarden in je mobiele abonnement.

Openingsuren Bolt Energie klantendienst

De Bolt Energie klantendienst is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur. In het weekend en op feestdagen is de klantendienst van Bolt niet bereikbaar. Het is buiten de openingsuren wel mogelijk om Bolt te contacteren door een e-mail te sturen naar het bovenstaande e-mailadres. Vervolgens zul je een antwoord ontvangen zodra de klantendienst weer aanwezig is.

Wat is het Bolt e-mailadres?

Voor klanten die hebben gekozen voor een contract met een online dienstverlening, voor het doorsturen voor documenten of voor minder urgente vragen, is het mogelijk om contact op te nemen met het Bolt e-mailadres. Het algemene e-mailadres van deze leverancier is: [email protected].

Voor vragen en / of opmerkingen over de informatie die is weergegeven op de website van Bolt, kun je contact opnemen met het volgende e-mailadres: [email protected].

Indien je online contact opneemt met deze leverancier, is het aan te raden om je volledige naam en eventuele klantnummer te vermelden. Zo kan de klantendienst sneller een oplossing of het juiste antwoord vinden.

gas en elektriciteit
contact

Adviesdienst energie (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

gas en elektriciteit
contact

Vragen over energie?

Laat je gratis terugbellen door een energie-expert van Mijn Groene Energie voor hulp of advies.

Hoe Bolt Energie verhuis regelen?

Het regelen van een verhuis kan een heel gedoe met zich meebrengen. Gelukkig is het regelen van een Bolt verhuis relatief makkelijk, zeker doordat deze energieleverancier in heel België actief is.

Het doorgeven van een Bolt Energie verhuis kan door het invullen van het energieovernamedocument.

Bolt energieovernamedocument

In het Bolt energieovernamedocument dien je de meterstanden en de EAN-codes te noteren. De EAN-codes zijn te vinden op de zijkant van de energiemeter op een metalen plaatje of op je energiefactuur. Vervolgens dienen alle persoonlijke gegevens van zowel de oude als nieuwe bewoners ingevuld te worden en kan het document worden opgestuurd.

Het Bolt Energie overnamedocument doorsturen kan naar: [email protected].

Hoewel het niet verplicht is om het energieovernamedocument in te vullen bij een verhuis, is dit wel sterk aan te raden. In het overnamedocument worden namelijk de meterstanden officieel vastgelegd. Hierdoor kan er geen onenigheid over de meterstanden ontstaan na de verhuizing.

Bolt Energie verhuis en klant worden

Doordat Bolt Energie actief is in heel België, is het altijd mogelijk om klant te worden bij deze leverancier. Vooral voor inwoners van Brussel is dit interessant, die momenteel slechts uit een beperkte hoeveelheid energieleveranciers kunnen kiezen.

Bolt Energie klant worden kan door op de website van deze leverancier al je gegevens, zoals verbruik en adres, in te vullen. Vervolgens zal je een voorstel ontvangen van Bolt waarmee je akkoord kunt gaan. Hierna zal Bolt de overstap in gang zetten.

Wellicht interessant: Bolt Energie tarieven.

Hoe Bolt Energie opzeggen?

Ga je verhuizen en wil je het contract met Bolt opzeggen? In België staan consumenten en kmo’s geheel vrij om te veranderen van leverancier wanneer ze dit willen. Ook als de looptijd van het contract nog niet is afgelopen en bij vaste energiecontracten is het mogelijk om vrij over te stappen, zonder opzegvergoeding.

Ben je dus niet tevreden met de dienstverlening van Bolt of is het mogelijk om te besparen op je facturen door over te stappen? Sluit dan een contract af bij een andere energieleverancier!

gas en elektriciteit

Veranderen van energieleverancier? (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie om gratis over te stappen naar een groene energieleverancier.

gas en elektriciteit

Veranderen van energieleverancier?

Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

My Bolt Energie klantenzone

Om het voor klanten gemakkelijker te maken om hun energiecontract te beheren en gegevens te wijzigen, heeft Bolt een online klantenzone ontwikkeld, genaamd My Bolt Energie. In de My Bolt Energie klantenzone is het mogelijk om een groot aantal zaken zelf, online te regelen, waardoor het minder vaak nodig is om met de klantendienst van Bolt Energie contact op te nemen.

In de My Bolt Energie klantenzone kun je onder andere:

  • persoonlijke gegevens inzien en aanpassen;
  • energiefacturen inzien en downloaden;
  • voorschotfactuur aanpassen;
  • betaalmethode aanpassen.

My Bolt Energie inloggen Bij My Bolt Energie inloggen? Ga daarvoor naar de My Bolt Energie inlogpagina.

Hoe registreren bij My Bolt Energie?

Om je te registreren bij My Bolt Energie en gebruik te kunnen maken van de online klantenzone, dien je een energiecontract te hebben afgesloten bij deze leverancier. Zodra je het contract hebt afgesloten, kun je met het e-mailadres waarmee je het contract hebt aangevraagd een account aanmaken bij My Bolt Energie.

Bolt ervaringen Om er zeker van te zijn of energieleverancier Bolt de juiste keuze is, heeft Mijn Groene Energie een overzicht gemaakt met Bolt reviews.

My Bolt Energie klantenzone werkt niet, wat nu?

Indien de My Bolt Energie klantenzone niet werkt, is het aan te raden om eerst een aantal stappen te doorlopen voordat je met de Bolt klantendienst contact opneemt.

Probeer eerst of het lukt om in te loggen met een andere internet browser, zoals Chrome of Firefox. Kijk ook of het wel lukt om in te loggen in de klantenzone op een ander apparaat. Als dit niet helpt om het probleem op te lossen en de klantenzone nog steeds niet goed werkt, kun je met Bolt Energie contact opnemen via de contactgegevens die aan het begin van deze pagina zijn weergegeven.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 9 stemmen vond de informatie nuttig.